Creier de porumb supus disecţiei

Ştiulete cu surprize. Foto: Călin Hera

Adevărul e că m-am speriat. Asta a fost prima reacţie: o mică, dar vioaie, sperietură. Cred că m-aş fi speriat similar dacă aş fi văzut un OZN. Dar nu pariez, e doar o figură de stil.

Adevărul e că mă credeam un fel de doctor în porumb după ce am depănuşat lanuri întregi în timpul armatei, în Insula Mare a Brăilei (am scris câte ceva despre asta AICI). Aproape că mă miram de ce nu mi-a oferit nimeni vreun job la Fundulea.

Ei, bine, toată pregătirea mea în domeniu a pălit într-atât încât m-am speriat când, depănuşând eu un ştiulete de porumb pe care urma să-l scufund într-o oală cu apă fierbinte (iar el ar fi fost împins de jos în sus cu o forţă egală cu greutatea volumului dislocuit), am descoperit, sub pănuş, arătarea din fotografie (vezi mai jos foto-detaliu).

Fireşte, n-a mai fost cazul ca ştiuletele cu pricina să mai verifice Legea lui Arhimede. Am privit arătarea de aproape, de departe, am mirosit-o, am fotografiat-o, am rupt-o (era ceva negru, ca un praf greu, deşi pe dinafară arăta ca o meduză întărită), apoi am expediat-o în coşul de gunoi. O ciupercă, probabil, am concluzionat, în timp ce sorbeam un pahar cu uischi.

De-aia zic: cine ştie mai multe, să mă dumirească.

Această prezentare necesită JavaScript.

8 comentarii to “Creier de porumb supus disecţiei”

  1. Mirarea de luni are aspect de taciune (comun al porumbului): http://www.grs-tamasiaron.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=356&Itemid=86&lang=ro_RO

    Cand se usuca, se sparge si curge un praf maro (eu asa l-am descoperit la vremea culesului)

    Apreciază

  2. uf, livrezi poza dar nu si uischi, simt nevoia sa-l beau ca m-am uitat un secol la poza sa vad ce-i…. cam scarbos!…
    sa stii ca nu-i porumb, e extraterestru!… hai ca incerc sa cred asta ca sa renunt la uischi
    Io, LeP, (nelogat)

    Apreciază

  3. yuk. this is ugly! cand eram copil ma scrabeau chestiile astea!

    Apreciază

  4. O fi vreo frunza care n-a reusit sa iasa in afara.
    E putin horror!

    Apreciază

Lasă un răspuns

