Rezemat de Retezat

Undeva, deasupra Căldării Bucurei, ungând pate pe pâine, prin 1985, probabil.

Prima oară când m-am rezemat de Bordu Tomii mi se părea că aş fi fost uns, cumva, vreun prinţ al locului (aşa mândru eram). Atunci ne-am mulţumit să schiem (toată ziua) pe o pârtie bătută cu schiurile, lângă jnepeniş. În vara ce a urmat am trecut de Bordu Tomii. Pe Curmătura Bucurei mi-am zis că nimic nu e mai frumos. Că acolo e Raiul. Probabil că aveam dreptate. Au urmat toate văile, şeile, vârfurile, lacurile şi pădurile. Azi, după 30 şi ceva de ani, spun (cu mână pe inimă): acolo e răspunsul.

NOTĂ. Particip cu acest PA la concursul de proză arhiscurtă AutoPArtret, etapa Casa din vis.

13 Responses to “Rezemat de Retezat”

  1. Daca ai fost o data in Retezat, sigur te vei intoarce pentru ai descoperi frumusetea.
    DA, EU TE INTELEG.
    Numai bine si poate pe curand in Retezat, Japan

    Apreciază

  2. Cu siguranta ca acolo, la munte, este sursa tuturor raspunsurilor…

    Apreciază

  3. Ce pofta de plecat pe munte mi-ai facut! 🙂

    Apreciază

  4. Ai dreptate,acolo e raspunsul.Asta daca nu fac drumul ce leaga Cimpul lui Neag de Herculane.Daca se face drumul s-a terminat cu ultimul bastion de frumusete si salbaticie (reala) din Europa.
    Sa speram ca nu se mai face si prostia asta.

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un răspuns

