Bogdan câstigă prima etapă

Dragi PAutori, PArbitri si PAcititori,
tinând cont de votul vostru (am luat de bună situatia înregistrată azi-dimineată, la 9.30 (pt că aseară, la 20.00, n-am fost pe fază; dacă aveti la îndemână, din întâmplare, situatia oficială si aceasta modifică dramatic clasamentele de mai jos, voi remedia) si de regulamentul acestui concurs, sunt în măcură să fac public clasamentul primei etape a concursului de proză arhiscurtă AutoPArtret, precum si clasamentul general la zi.

Iată-le:

Clasament de etapă
1. Lumină 29 voturi
2. Ana stie ce vrea 26 voturi
3. Gheisa 19 voturi
4. Scrisoare 18 voturi
5-6. La geam tu sari deodată, Spartacus 12 voturi

Au mai primit voturi:
Deconectare 10 voturi
Tineretul Liber ’90 9 voturi
12:15 fix 8 voturi
Îngerasul păzitor, Galben intens, Primăvara 7 voturi
DaNu 6 voturi
Nu-mi mai e, Lasă totul baltă, Boltă 5 voturi

Total Voturi: 185

Clasament general
1. Bogdan Onin 12p
2. Victor 10p
3. LeeDee 9p
4-5. Carmen, Dan 6p
6. Alina 5p
7-9. Laura Driha, starsgates, Călin 3p
10-15. MeetTheSun, Ioana, Leo, Camix, LadyA, Petra 2p
16. Anamariadeleanu* 1p

*Am găsit de cuviintă să-i acord 1p Aneimariadeleanu, chiar dacă textul ei depăsea binisor numărul de semne admis, pentru că vreau s-o încurajez să participe mai departe, să intre de-a binelea în lumea PA.

Îl felicit pe Bogdan, îi felicit pe toti cei care au prins puncte importante în clasamentul general si le multumesc tuturor participantilor, votantilor si simplilor (dar esentialilor) cititori.

NOTĂ.
M-as bucura să tină aproape: Simion Cristian, Sictireli, Mariana, geocer, Emilia, Teodora, Serafim, Gina, LePetitPrince, Ioan Bistriteanul, Gabi, Cristian Lisandru, Cristian Dima, Caligul, ajnanina, Adela, Anca Vrânceanu, Geanina, Teo Negură, Yigru Zeltil, Naivul, Silavaracald, Năbădăiosul, Gabriela Elena, zalmo, Nea Costache, g1b2i3, daurel, dAImon, Andi Bob, Anca, ajnanina, fosile, Ion, injineru, Roxana, Alex Mazilu, Costin Comba, Eugen Andronic.

26 Responses to “Bogdan câstigă prima etapă”

  1. Felicitări lui Bogdan, dar şi celorlalţi!

    Apreciază

  2. Felicitari Bogdan! Si tuturor care au participat! Succes pe mai departe! 🙂

    Apreciază

  3. mulțumesc frumos, dragilor. felicitări și succes tuturor. eu mă bucur că ne-am regăsit atât de mulți răspunzând chemării lui Călin.

    Apreciază

  4. Felicitari tuturor! 🙂

    Apreciază

  5. 1. Felicitari tuturor PArticipantilor si, bineinteles, lui Bogdan, in primul rand! 🙂

    2. Multumesc pe aceasta cale, tuturor celor care m-au votat ( pe mine sau pe Gheisa 😉 )!

    3. Complimente calduroase gazdei noastre, al carei umil discipol ma consider si careia i-am urmat sfatul, promovand concursul si PArticipantii pe blogul meu!

    Apreciază

  6. … nu stiu sau nu sunt sigura daca las inssemnarea unde trebuie…
    dar vreau sa iti multumesc pt incurajare, pt gindul si gestul prietenec;
    nu stiu daca voi reusi, dar voi incerca… pina acum, le-am citit cu placere pe cele intilnite in timp, aici, pe acesst blog;
    acum, parca am prins gustul, iar daca timpul si nu numai timpul imi va/vor permite voi mai incerca,, fara sa cred ca oi reusi vreodata;
    felicitarile cuvenite tuturor, cred ca lea-am asezat gu gindul si cu tastatura aseara
    dar … nu ma mai lungesc si scriu
    o seara placuta !

    Apreciază

  7. Eu ţin să-l felicit în primul rând pe Victor.:) Mi-a plăcut mult de tot PA-ul scris de el.

    Apreciază

  8. Ii felicit pe toti participantii si castigatorii aceste etape!
    Acum n-am avut timp sa citesc toate PA-urile si nici n-am votat, sper ca data viitoare voi reusi.

    Apreciază

  9. Felicitari tuturor!

    Apreciază

  10. Hehehe… Felicitari Bogdane. PA-ul tau mi-a placut mult. Era unul dintre pa-urile care merita sa castige.
    La fel de mult mi-a placut „Scrisoare”, „Gheisa” sau „Tineretul liber”. Foarte inspirate toate patru.
    Felicitari tuturor participantilor.

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un răspuns

