Care va fi cel mai bun film

În deschidere, iată tableta TV publicată sâmbătă în Evz:

Am văzut toate filmele nominalizate anul acesta la Oscar, cu o notabilă excepție: „Win­ter’s Bone”. Mi s-a spus că acesta ar fi cel mai bun. Cum nu l-am văzut încă, nu mă pot pronunța. Sunt, în schimb, alte două filme tari. Primul e cel al fraților Coen, „True Grit”, alert, dur, în care Jeff Bridgess e memorabil în rolul șerifului Cogburn (ar fi OK dacă ar primi Oscarul pentru Cel mai bun actor). După părerea mea, însă, cel mai bun film rămâne „127 Hours”, bazat pe o poveste reală (un alpinist blocat într-un canion din Utah, care, după cinci zile în care își dră­muiește proviziile și încearcă, în zadar, să-și scape mâna prinsă între un perete de stâncă și un bolovan, își taie brațul ca să-și salveze viața). Actorul James Franco, care-l interpretează pe alpinistul Aron Ralston, duce de unul singur un film întreg, plin de suspans, inteligență și umor, o lecție de viață și o lecție de regie și scenariu (Dany Boyle, bazat pe caseta înregistrată de Ralston). M-ar bucura măcar un Oscar pentru cele 127 de ore.

Acum, iată provocarea:

Votați cel mai bun film, după părerea voastră, din cele zece nominalizate anul acesta la Oscar. Nu e un concurs de pronosticuri, e un concurs de preferinte.
Mai jos, lista filmelor (în ordine alfabetică), cu link către articolele pe care le-am scris despre ele, pe acest blog (în completare; acolo unde n-am scris încă, dau link către imdb.com).

127 Hours
Black Swan
The Fighter
Inception
The Kids Are All Right
The King’s Speech
The Social Network
Toy Story 3
True Grit
Winter’s Bone

P.S. Fiecare cititor al acestui blog are dreptul la trei voturi deodată.

14 Responses to “Care va fi cel mai bun film”

  1. N-am văzut nici unul dintre filmele enumerate, dar multi vorbesc despre… acel discurs al regelui.

    Apreciază

  2. I voted for The Black Swan 🙂

    Apreciază

  3. Tocmai am văzut The Social Network. Păcat de timpul pierdut să-l facă. Și de timpul meu… Am vrut să mă opresc după primele 10 minute dar am zis că totuși, poate-și dă drumul mai încolo. Slab rău. Cum de a ajuns nominalizat? Sau vor să se bună bine pe FB? 🙂

    Apreciază

  4. Mie mi-a plăcut Rețeaua de socializare 😀

    Apreciază

  5. Mi-e mi-a plăcut cel mai mult „bâlbâiala regelui”. Se apre că şi lor. Deci mergând pe ideea preferinţelor aş fi votat Cu el. Însă mizasem pe Winter’s Bone. Nu ştiu de ce, dar credeam că fiind mai „american” decât regele Angliei, avea mai multe şanse. Mai multe detalii găseşi pe blogul meu. Eu am reuşit să văd chiar toate cele 10 filme. 127 Hours nu mi-a plăcut.
    @Cristi Dima: Chiar, de ce?

    Apreciază

    • Acum te intreb eu pe tine: de ce nu ti-a plăcut 127 Hours?
      P.S. Vin degrabă să văd ce-ai scris despre filmele ăstea. Mie mi-a rămas nevăzut Inception. L-am „început” de trei ori.

      Apreciază

  6. Cel mai probabil pentru că l-am văzut imediat după Burried şi cred că deja al doilea film ţinut într-un singur actor mi s-a părut prea mult. Oricum, James Franco mi s-a părut o alegere nu tocmai inspirată, ca să nu mai vorbim de tema răsfumată a sacrificiului. Cum ziceam şi la mine, m-am simţit ca şi când aş fi privit un episod mult mai lung din I Shouldn’t Be Alive.

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un răspuns

