Ursuletii din Shanghai

 

Ursuleti la Shanghai

Ursuleti la Shanghai. Am făcut această fotografie în luna mai, anul acesta, la Shanghai, în primele zile ale Expozitiei Mondiale Shanghai 2010. Nu-mi mai aduc aminte dacă ursuletii sunt făcuti din flori sau din frunze colorate.  FOTO: Călin Hera 

 

Am folosit această imagine pentru a vă aminti despre concursul de petale foto, o initiativă care tare mi-a plăcut.

De data asta, parcă a durat mai putin. Votarea, vreau să zic. Ideea e că e deja gata de multicel concursul de fotografii de la Dan. Concluziile le găsiti aici.

12 Responses to “Ursuletii din Shanghai”

  1. Frumosi mai sunt ursuletii panda!
    Si florile din concurs.Le-am vazut si am votat cateva, le-as fi votat pe toate! 🙂

    Apreciază

  2. Pot să pun şi eu un căţel lângă ursuleţii tăi?
    Numele lui este Puppy (autor: Jeff Koons) şi „păzeşte” Muzeul Guggenheim din Bilbao (Ţara Bascilor, Spania):

    http://ziaruldela5.files.wordpress.com/2009/08/puppy.jpg 😉

    Apreciază

  3. Buna Calin. Din ce-mi dau seama ursuletii sunt facuti din plante din acelea cataratoare, carora li s-a dat forma de panda… Oricum, frumosi si… exotici!

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un răspuns

