Andreea sare mai departe

Jurnalista Andreea Strachină (Evz), în timpul unui salt cu parasuta, în tandem

Când am primit invitatia, mi-a trecut o clipă prin cap gândul „Ce-ar fi să?”. Dar numai o clipă. Pentru că mi-a fost frică, de-aia. Cred că la fel de frică mi-ar fi fost si în urmă cu 20 de ani si mi-ar fi si peste 20 de ani.
În acelasi timp, am stiut că e o ocazie. O oportunitate jurnalistică a-ntâia. Nu citesti prea des reportaje care încep la sol, continuă la 3-4.000 de metri, apoi coboară lin (cu viteze de până la 110 km/h), legate de niste sfori cu pânză în capăt.

Asa că am vorbit cu doi colegi mai tineri, reporteri speciali. Unul s-a aărtat foaaarte entuziasmat de idee. I-am dat lui invitatia (Discovery channel a oferit unor jurnalisti sansa de a sări cu parasuta, la Clinceni, marketând astfel emisiunea „Supravietuitorul”). Au trecut mai multe zile, însă, si tot n-avea timp. Măi, măi.

Azi am aflat, din întâmplare, că a sărit cu parasuta. Nu el, ci ea: Andreea Strachină, o tânără jurnalistă care m-a dat gata. A fost mai bărbată decât trei bărbati.

Azi m-a oprit să-mi spună multumesc. Mi-a povestit pe nerăsuflate. Mi-a zis că nu i-a fost frică. Doar câteva secunde, când s-a deschis trapa/usa avionului. Mi-a spus că-si simtea obrajii ca-n desene animate (se vede si în fotografie).

A scris misto. Îi văd entuziasm în ochi. Fără asta, nu poti face nimic. Tineti minte numele ei. Eu, unul, voi fi mai atent.

NOTĂ. Neapărat urmăriti filmuletul de pe evz.ro!

16 Responses to “Andreea sare mai departe”

  1. Felicitări! Iată că nu a ratat oportunitatea. Şi bine a făcut. (Nu că aş fi sărit şi eu).

    Apreciază

  2. Mi se pare ca-l stiu pe reporterul ala de n-avea timp sa sara 🙂 Jos palaria pentru Andreea!

    Apreciază

    • Hehe! Sincer să fiu, am avut strângeri de inimă (numeroase) atunci când am aflat că reporterul cu pricina avea de gând să. Noroc că n-am stiut de saltul Andreei decât după.
      P.S. Rămân la părerea că ziarul, onlineul, teveul si alte multimedii au ratat reportajul.

      Apreciază

  3. Dacă mă iau cei de la Discovery cu ei, sunt de acord să devin asistenta „Supravietuitorului” 🙂 și de aici să vedeți câtă exploatare multimedia o să se nască 😀

    Apreciază

  4. Trebuie sa fi de 3 X barbat ca sa ai curajul acesta.
    Bravo ei! 🙂

    Apreciază

  5. Cand mi-a spus Anca de „cadoul” celor Discovery si m-a intrebat daca m-ar tenta, nu am stat sa ma gandesc mai mult de 2 secunde si sa-mi dau seama ca nici pe un scaun nu ma pot urca fara sa-mi tremure picioarele… Bravo Andreea, nu pot decat sa-mi imaginez ce senzatie ai avut, si cred ca a meritat pe deplin. Calin, exista sanse multe sa se inveasca si cea de-a doua ocazie asa ca…

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un răspuns

