Manuscrisul de la Marea Ionică

Pagină de caiet pe care am scris prima dată un poem despre o şopârlă cam ghinionistă

Pagină de caiet pe care am scris prima dată un poem despre o şopârlă cam ghinionistă. Sper că e cât de cât lizibil. În orice caz, cred că e nevoie să dati click pe facsimil pentru o imagine mărită.

 

Am zis să vă arăt o mâzgăleală făcută vara trecută (într-o noapte), la Sidari, pe Insula Corfu. Nu stiu câtă lume e interesată de această „bucătărie”, încă mă întreb dacă nu dovedesc indecentă arătându-vă asta, dar, la naiba, suntem amici, nu?

Pentru cei curiosi, mâzgăleala de mai sus a fost prelucrată (mult sau putin, habar nu mai am 😉 ), a ajuns pe acest blog, aici, si, apoi, în cartea mea. Si a fost citită, cu mult har, la lansarea de la Uniunea Scriitorilor.

15 Responses to “Manuscrisul de la Marea Ionică”

  1. nu se vede, vreau sa vad

    Apreciază

  2. daaa,
    superba poezia,

    imi amintesc de vara trecuta,
    cand ti-o citeam pentru prima data 🙂

    Apreciază

  3. Chiar dacă nu şi-a atins idealul, a rămas ceva în urmă…Oare nu toţi ne dorim asta?

    Apreciază

  4. m-a strigat cineva?

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un răspuns

