Vâjgău

Tânără cochetă, înfruntând vâjgăul cu o umbrelă rosie. Foto: Calin Hera

Azi-dimineată mi-am adus aminte, foarte concret, de întâmplările pe care am început să le relatez în „Aventura Baleia”. M-au dus cu gândul la asta nu atât troienii viscoliti din Bucuresti, cât vuietul, zgomotul inconfundabil al viscoluluil vâjgăul.

Dar tot am făcut câteva fotografii (cu telefonul).

Pe un trotuar de pe strada Dristorului, săpând cărare. În zare, o familie iesită la curatat zăpada. Cinste lor!

Detaliu cu femeia care dă cu lopata si cu fiul care se miră de zăpadă. Foto: Călin Hera

Grup de oameni în mijlocul viscolului din rond Baba Novac. Foto: Calin Hera

Detaliu cu femeia care dă cu lopata si cu fiul care se miră de zăpadă. Foto: Călin Hera

 

4 comentarii to “Vâjgău”

  1. Căci vara nu-i ca iarna.

    Apreciază

  2. am inceput sa fac si eu poze prin oras de cand le vad pe ale tale…chestia e ca pe vajaiala din week-end sa faci poze…suntem normali? nu vorbesc de pozele facute din masina…
    Sunt graitoare, transmit viscolu bine,..iar cea cu umbrela …ai prins-o!

    Apreciază

  3. @LeP: Ah, era să-mi scape! Aveam mâinile înghetate, telefonul prin nu stiu ce buzunar… Din fată arăta mai bine.

    Apreciază

Lasă un răspuns

