Cel mai frumos cadou

Am primit un premiu special de la Roxana. Îmi doream atât de mult un desen de la ea!
Mă fălesc cu el si îl ofer, la rândul meu, mai departe, către 14 bloguri dintre cele care îmi plac cel mai mult. (Am făcut în asa fel încât să nu se suprapună peste nominalizările făcute deja de Roxana, adică: Andi, Ioana, Eva, Bucatarul, Calin, Cantina Sociala, Leo, Gramo, Great C, Ray, Omi, Le Petit Prince, Mirela, Trish).

Pe acestia, dacă au plăcere, îi rog să posteze cadoul pe blogul lor si să-l dea, de vor, mai departe. Asa a spus sefa Roxana, asa zic si eu! 😉

Asadar, acesta e desenul-cadou:

 

a-present-for-your-blog

Un desen de Roxana Soare.
Cadoul merge către: ajnanina, cell61, Cristian Lisandru, Angela Ribus, Gabi, Maria Postu , Paul Gabor , Vania, X , adc , starsgates, Geanina, Nea Costache , Maya, holicica, Crina Dunca,  Marius Ola

, Liana Oprea

Phii, am trecut de 14…  Si încă as mai scrie!

21 comentarii to “Cel mai frumos cadou”

  1. Masca’ti multumeste. spera ca nu’i casant, ca vrea sa’l care dupa ea hopa-hopa cu rafia’n metrou.

    Apreciază

  2. @holicica: nu se sparge, asta-i sigur; nu se sparge nici măcar în figuri!

    Apreciază

  3. :))))Sunt foarte încântată de cadou. Sigur îl voi afişa!
    Mulţumesc!:)

    Apreciază

  4. boon. nu de alta, da’ mi’ar fi sărit ţandăra de’l omoram 😀

    Apreciază

  5. @starsgates: Desenele Roxanei merită să se lăfăie prin blgosferă!

    Apreciază

  6. @holicica: Oricum, trebuie să ai grijă.

    Apreciază

  7. E superb darul Roxanei, l-am postat si eu, cu mare drag !

    Apreciază

  8. @Leo: Pe mine m-a apucat asa, o duiosie, la gândul atâtor PAprieteni si blogoprieteni faini.

    Apreciază

  9. Multumesc, Calin.
    Il postez si eu. Mi se pare special 😉

    Apreciază

  10. @gabi: E, asta-i clar!

    Apreciază

  11. Desigur ! Intalnesti in acest mediu oameni cu care nu ai fi interactionat niciodata, asta e chiar special.

    Apreciază

  12. @Leo: Viata le cam mută de colo colo.

    Apreciază

  13. Mulţumesc pentru cadou! Sper că-i plin cu ţigări…

    Apreciază

  14. @Vania: Deci, tu votezi tigarea. Of, of.

    Apreciază

  15. Mulţumesc. Îl afişez mâine.

    Apreciază

Lasă un răspuns

