Indiscret

Mă zgâiam şi eu prin fereastră, că era deschisă, şi m-am trezit cu un papuc în cap. Piele fină, negru, talpă moale, din cauciuc. Am deschis mai mult geamul şi am sărit peste pervaz. Dacă i-ai fi scos din context, ai fi zis că sunt oameni normali. Pardon, nu normali, ci cumsecade, cu carte, cu urme de ochelari şi deprinderea de a evita cacofoniile. Contextul era însă că se păruiau, chiar şi chelioşii, ceea ce m-ar fi amuzat dacă nu m-aş fi trezit încasând un nou pantof, de data asta în nas. Diferenţă notabilă: pantoful era cam bocanc.

10 comentarii to “Indiscret”

  1. Era bine daca te trezeai cu perechea unui pantof.Ii puteai darui cuiva descult.
    Scena povestita de tine imi aminteste de scandalurile din politica noastra.Cu cat sunt mai superiori,cu atat sunt mai scandalagii.
    Sa le fie rusine!Uite cum m-am revoltat doar amintindu-mi de ei.

    Apreciază

  2. Asta e PA -ul meu preferat!!! Ms
    😆

    Apreciază

  3. sa-ti fie invatatura de mine…data viitoare cand mai tragi cu urechea ia-ti un paravan de protectie si un baston sa ii mai linistesti cand isi pierd din amuzament

    Apreciază

  4. @g1b2i3: Într-un fel, sunt ca noi toți (cititorii blogului meu sunt exclusi din comparatie, desigur).

    Apreciază

  5. Cred ca pentru ca ebine scris. Si pt ca am zambit prelung. Si pentru ca am urmat cu sufletul taiat ”actiunea” 🙂 Nu ma pot hotari de ce 😀

    Apreciază

  6. unde urmat=urmarit :)))))))

    Apreciază

  7. desi ar putea fi si urmat= zgait

    o zi buna tuturor

    Apreciază

Lasă un răspuns

