Înjurăturile locotenentului Mitran

Ieri m-a înjurat locotenentul. În fel şi chip. Nici nu mai ştiu de ce. Nu mi-a părut nervos, dar cred că îi era ciudă că trebuie să stea cu chipiul ăla pe cap, cu vestonul încheiat până sus.
Am încercat să-l urmăresc atent. Nu erau înjurături extraordinare dar erau multe şi se tot repetau. „De ce te-a trimis, mă, mă-ta în armată?”, urla. Habar n-am avut ce să-i răspund aşa că am tăcut.
Totul a durat vreo 5-6 minute. Băieţii se opriseră din lucrat. A fost interesant.

12 Responses to “Înjurăturile locotenentului Mitran”

  1. Sper sa functioneze!

    cred ca am luat-o si eu razna…. am inceput sa cred
    in prostii!

    TUTUROR Va spun – mi s-a parut amuzant, am facut
    testul si m-au sunat
    inainte sa termin de povestit!! S-a implinit ceva
    neasteptat. Sa vi se
    implineasca si voua ceea ce va doriti!

    Oameni buni……l-am facut si………….jur
    ca……….dorinta mi s-a
    implinit in 15 minute.

    Inca ma mai mir. Sa joci nu costa nimic.

    SUERTE

    Noroc!

    >>>>>>

    Vraja Vrajitorie

    Intradevar functioneaza. Acum cateva luni am primit
    un e-mail asemanator

    cu acesta pe care vi-l trimit si am urmat
    instructiunile. A doua zi mi
    s-a implinit dorinta si era ceva care nu se putea
    intampla accidental,
    adica era o dorinta aproape imposibila….. si s-a
    implinit.

    Asa ca acum va trimit ce am primit ca sa incercaati si
    voi.

    Noroc!

    Va asigur ca e adevarat pentru ca am avut rezultate in
    mai putin de o ora.
    Nu costa sa incercati…Puteti incerca si vedeti,
    chiar daca unii spun
    „nu cred in vrajitoare, dar „se stiu”.

    Pune-ti o dorinta…si vezi ce sa va intampla…Incepe
    sa te gandesti la
    ceva ce-ti doresti cu adevarat pentru ca
    functioneaza…

    Persoana care mi-a trimis acest mesaj mi-a zis ca
    dorinta i-a fost
    indeplinita la 10 minute dupa ce a citit mesajul si
    atunci m-am gandit
    sa-l trimit. Vrajitoarele iti vor implini o dorinta!!!

    Pune-ti dorinta cand se termina numaratoarea
    inversa!!!

    10…

    09…

    08…

    07…

    06…

    05…

    04…

    03…

    02…

    01…

    *****Pune-ti dorinta********

    Trimite acest mesaj la10 persoane in decurs de o ora.

    Daca-l trimiti, dorinta ta se va realiza. Daca nu-l
    trimiti, se va
    intampla exact inversul dorintei tale

    Apreciază

  2. raspunsul era ceva de genu: ” sa poti urla tu pe mine, sobolan imputit”
    hi hi hi

    socrul meu, a muncit in cadrul armatei pana in 89, dupa care a emigrat mai spre vest asa ….
    a muncit toata viata ca si capitan la graniceri … un inganfat, ce se credea atotputernic!
    Soldateii erau puturosi intotdeauna, el care era mai destept!

    Apreciază

  3. Chiar îmi trebuia un locotenent într-o scriere. Mitran e numai bun…

    Apreciază

  4. Nu ma duc in armata in viata mea…!!!:))

    Apreciază

  5. @Anca: Asa ziceam şi eu pe la 12 ani.

    Apreciază

  6. Mitran asta…dat naibii sau mai bine zis, de dat naibii!

    Vania. daca faci personajul, uite ce am observat: majoritatea armatagiilor astora folosesc la injuraturi „grijania ” ; sunt de mai multe feluri, de regula injuratura se termina cu „grijania cui te-a facut!”

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un răspuns

