Struţul îndrăgostit

strut love

Aşadar, seria struţilor loveşte din nou. Întrucât desenul meu precedent a primit câteva aprecieri la „Omul transparent”, recidivez. Am trei în total, făcute, dacă nu mă înşel, pe final de liceu. Mâine, următorul.

 P.S. N-am nicio iluzie că ar fi ceva de capul acestui desen, al anteriorului sau al următorului. Pur si simplu, descoperirea lor mi-a dat prilej de amintiri. Pentru că mi-e foarte drag autorul acestor desene si al acelor caiete.

Etichete:

17 Responses to “Struţul îndrăgostit”

  1. aaa.. aaa.. sigur ii vorba de struti?! ..sigur n-ai gresit desenu’ ? mie-mi aduc a.. gaste/pelicani:)

    Apreciază

  2. @nicole: Intentia a fost să desenez struti. Dar, stii cum se spune, contează ce vede privitorul!

    Apreciază

  3. da,da, ai dreptate, unghiu` si dioptria conteaza mult;) si chiar asa, dorinta ta de-a desena ii importanta:)

    Apreciază

  4. Întrevăd un sân interesant la femeia struţ… Fierbea sângele…

    Apreciază

  5. @Cristian Lisandru: hehe, că bine vezi!

    Apreciază

  6. Sunt struţi enough pentru ochiul meu. Dar iniţial am crezut că e cumva ilustrarea celebrului banc sec: „Cum omori un struţ?” R:”Îl scoţi pe asfalt şi-l sperii!”
    Hm…. mai am şi eu astfel de relicve: chiar o lucrare de control de prin clasa a III-a. Se vede că unde omul nu are pod la casă, îşi pune cufărul cu vechituri pe lângă el.

    Apreciază

  7. @Cristake: Mai e o variantă: dă iama în podul cu vechituri!

    Apreciază

  8. Eu vad ca e vorba de iubire! 🙂

    Apreciază

  9. @g1b2i3: Iar „iubirea e o taină mare/ce leagă două inimi tare”, nu?

    Apreciază

  10. E tare faina varianta asta 😉

    Apreciază

  11. interesanta ordonarea, departajarea matematica a planurilor si suprapunerea lor pe verticala…poate cauza era pur si simplu lipsa de spatiu pe hartia pe care ai desenat.
    Iese ca fiecare strut are nisipul lui dar se intalnesc pe nisip comun (in subsol) unde incepe sa se deruleze povestea lor de amor, ilustrata, cum altfel, cu multe inimioare de om – imi imaginez ca nu ai facut niciodata autopsia unui strut!!

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un răspuns

