Olimp. Trupa

oli 539

Trebuia s-o fac mai demult, să pun, adică, genericul. Pentru cei care au deschis mai târziu blogul, aici e povestea completă (aşa cum m-am priceput eu s-o spun). Lipsesc însemnările făcute pe coclauri. Încă încerc să le descifrez. Aşadar, în ordinea numerelor de pe tricou, începând din dreapta, jos: Tibi (autorul moral al expediţiei; păstrează mustaţa asta din liceu!), Dan (într-un meci de fotbal interşcoli, despre care am pomenit în urmă cu ceva vreme, la un contact fizic minor, cum se zice, s-a aruncat pe jos ca împuşcat în tâmplă, văicărindu-se fix până în momentul în care a obţinut lovitura liberă; deci am o revanşă de luat!), Adi (mulţi ani a fost mai scund decât mine, ceea ce mi se părea reconfortant; apoi, după o vacanţă de vară dintre clasa a opta şi a noua, cred, s-a întors pălugă la şcoală. De atunci, n-am mai reuşit să-l ajung. În plus, eu am pierdut mai mult păr. Al lui a albit mai tare), Oc (fratele meu mai bun ca mine, poate şi fiindcă îmi aduc aminte perfect cum îl plimbam cu căruciorul şi cum, într-o vară, i-am făcut o listă de lecturi de care, culmea, s-a ţinut straşnic; aveam o bibliotecă măricică şi le-a cam citit) şi, în fine, eu (gândind, poate, la licoarea din sticla de la Tibi sau, cine ştie?, la altceva).

Etichete: , ,

19 Responses to “Olimp. Trupa”

  1. O poza pentru eternitate…Sa va traiasca!

    Apreciază

  2. @daurel: Am uitat să precizez (halal jurnalist!): fotografia a fost făcută în data de 5 iulie, pe la şapte dimineaţa, la baza hornului care dă înspre vârful Mytikas, cel mai înalt şi mai spectaculos din Munţii Olimp.

    Apreciază

  3. Căutatorii de zei…găsitorii de muze…
    🙂

    Apreciază

  4. @Anca: … exponate de muzeu

    Apreciază

  5. felicitari, baieti!
    Poetul tot poet… cu ochii in zare!

    Apreciază

  6. Eu va felicit pentru ceea ce ati facut.Sunteti cu totii de admirat si cred ca povestea expeditiei voastre ar trebui citita de cat mai multi.
    Gabi.

    Apreciază

  7. @LePetitPrince: Aiurea, mi se părea că văd un OZN.

    Apreciază

  8. @g1b2i3: Hai să-i facem reclamă în blogosferă ;). Serios vorbind, eu sunt încântat că ați fost foarte multi care v-ati arătat interesati.

    Apreciază

  9. Si eu va iubesc 🙂

    Apreciază

  10. He, pe mine nu m-ai vazut? astia cu OZN-ul sunt de-ai mei ( de pe alte planete, deh)

    Apreciază

  11. .. nu m-ai intrebat daca accept sa-mi publici mufa.. daca stiam veneam incognito

    Apreciază

  12. Salut gashca de la Hunedoara!
    La mai multe ascensiuni!

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un răspuns

