Desene pe nori

Cai. Desen pe nori de Tudor.

Cai. Desen pe nori de Tudor.

Un bun amic, Tudor, al cărui blog mă fascina încă dinainte de a face eu unul, a început să deseneze pe nori.
O întreprindere pe care unii ar socoti-o similară tăiatului frunzei la câini. Eu cred că e o ocupație foarte serioasă și sunt gata să particip la acest plăcut efort, după puterile mele. Nu știu de ce, dar am impresia că mulți dintre voi veți face la fel. 😉

UPDATE. Între timp, Tudor a mai desenat câţiva nori şi o familile. Lucru pentru care îl felicit.

Etichete: , ,

11 Responses to “Desene pe nori”

  1. hehehe e o ocupatie veche, de cand eram mici, numai ca atunci desenam doar cu ochii si imaginatia, nu foloseam poze si creioane. Insa spor la treaba

    Apreciază

  2. @Cristina: Da, toate-s vechi si noua toate

    Apreciază

  3. super…:) incantata si eu si prunca;)

    Apreciază

  4. vorba cristinei in copilarie desenam si noi la fel; dar cu un creion imaginar
    eu am transmis ocupatiunea mai departe piticilor si-s tare incantati de ea 🙂

    Apreciază

    • @gina, Anca, ajnanina, Cristina: Cred că nu există om cu imaginaţie care să nu fi făcut acest joc. Ceea ce mi se pare important e că Tudor ne provoacă s-o facem şi azi, când suntem vorba aia, oameni cu scaun la cap.

      Apreciază

  5. Daca stai intins pe spate si faci cu ochiul, pe rand, norilor, o sa te minunezi de povestile pe care le ascund ei… Doar fa-le cu ochiul si asteapta putin: norii iti vor desena povesti in limbajul albusului de nor… limbaj pe care numai cei cu suflet de copil il mai pot pricepe 🙂

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un răspuns

