Adevărul despre peştele cu bec

Acvariu şi peşte cu bec. Lucrare de Radu Hera (2009)

Acvariu de hârtie şi peşte cu bec. Lucrare de Radu Hera (2009)

O lucrare realizată de propriul meu fiu a stârnit vii dezbateri pe acest blog. Cea mai arzătoare întrebare, formulată pe rând de starsgates, drawforjoy și, am avut eu impresia, încă de mulți alții (eu însumi m-am întrebat, după ce v-am aflat întrebarea), asadar, cea mai arzătoare întrebare este cea despre un personaj aflat în centrul lucrării, jos.

L-am întrebat, ieri, pe fiu-meu şi m-a dumirit.

Asadar, este vorba întra-adevăr despre un peşte cu bec! Vietatea e nevoită să circule aşa prin desen şi prin propria-i vaiță, prelungită, iată, grație curiozității voastre, deoarece acolo, jos, în adâncuri, e întuneric. Asa se explică si de ce, prin contrast, în partea superioară a lucrării, e lumină: pentru că e mai aproape de suprafață, de lumina soarelui.

De caras n-am întrebat.

Etichete: , ,

10 comentarii to “Adevărul despre peştele cu bec”

  1. Ne-am luminat acum si noi…. Offf, Doamne… Vei avea surprize, crede-ma… Aveai pesti cu bec in restaurant?

    Apreciază

  2. @Paul: nici măcar în gând n-am avut până acum pesti cu bec

    Apreciază

  3. :))) Vezi de ce trebuie să reciteşti-şi asta cât de curând- ,, Micul Prinţ,,-.
    Cine ar fi zis că acolo era vorba de un sarpe care tocmai mâncase un elefant?
    Aproape toţi au spus că e vorba de o pălărie!
    Măi să fie am cam pendulat înte submarin şi peşte cu bec, sincer!
    Merci pentru lămurire.:)

    Apreciază

  4. @starsgates: Astept sa citesc si blogul Micului Print

    Apreciază

  5. Eu zic ca are dreptate fiul tau.Cine a pomenit un acvariu fara un peste cu bec? 🙂
    Am vazut desenul si mi-a placut foarte mult calutul de mare.Are talent la pictat… va urma o scaoala de arta?
    N-as fi in stare sa pictez un acvariu si nici altceva.

    Apreciază

  6. @g1b2i3: Eu nu cred că e talentat la desen. Sunt însă bucuros că-i place să deseneze si că o face din tot sufletul. E mai degrabă talentat în a inventa obiecte, a „vedea” personaje în tot felul de ghemotoace de servetele, betisoare samd.

    Apreciază

  7. Minunat – peştele cu bec! Iarăşi spun că numai un copil se putea gândi la aşa ceva, în puritatea gândirii sale…

    Apreciază

  8. @Lisandru: Copilul meu are o imaginatie fascinantă.

    Apreciază

  9. uf! ce bine ca nu e submarin!

    Apreciază

Lasă un răspuns

