Melc

Am fost în weekend la Budișteni, o localitate argeșeană de printre dealuri, uitată de autostradă. Plouase. În curte, am găsit un melc mare. Fiică-mea mi l-a arătat. L-am studiat mult, împreună cu copiii. L-am fotografiat.

02052009021

Ceea ce m-a frapat: nu stătea locului. Știu, puteți spune bancul ăla, …și melcul, țuști! Dacă vă mărturisesc că sunt ardelean, îl mai puteți spune încă o dată. Dar melcul cu pricina era chiar neastâmpărat. Până la urmă l-am scăpat din ochi, trebuia să pândesc și grătarele, și dus a fost!

Melc, melc, codobelc… Dar în Melk ați fost? Dacă nu (și dacă da!), îmi pun în gând să vă povestesc (mai puține vorbe, mai multe fotografii), experiența mea melkiană. Un bob zăbavă!

Etichete: ,

5 Responses to “Melc”

  1. N-am fost!Astept Melkul…cu melcul m-am lamurit! e cel mai iepure dintre melci! Si…stie sa sara: Melk, Melk, codobelK!

    Apreciază

  2. Nici eu nu am fost in Melk. Imi inchipui totusi ca acolo toti merg cu casa in spinare si, sprinteni, se indreapta intr-o directie anume, doar de ei stiuta 🙂

    Apreciază

  3. OK, consider că am fost provocat! Sper ca mâine să vă spun ce-i cu Melkul ăsta si, fireste, să vă arăt fotografii.

    Apreciază

Trackbacks

Lasă un răspuns

